Fixerad

Vi var till barnmorskan igår, och nu är han fixerad iallafall. Det är ju bra. Då ska han väl ligga kvar så också. Hjärtslagen var 140/min. Vi har ett nytt besök inbokat också, men det hoppas jag att vi slipper gå på. Den 8/2, 4 dagar innan han är beräknad. Men vi hoppas som sagt att han är ute då. Eller åtminstone på g. Om jag få gå över så länge att det blir igångsättning, så blir det kring den 27/2, så då blir det nära Jens födelsedag... Vore lite tråkigt för Chips att dela födelsedag med pappa.


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

får hoppas du får innan den 27/2, jag gissar att han vill ut kring den 5/2 då slipper ni flera besöka hos BM också ;-)

Postat av: Susanne

väntar med spänning på att han ska komma ut!

2007-01-24 @ 20:08:10
Postat av: Blivande farmor

Tur Att det inte är skottår om det skulle bli den 29:e tråkigt att fylla vart fjärde år

2007-01-24 @ 21:55:43
Postat av: jennie

ja det var jag och först sa dom att jag skulle betala hälften av kostnaden för bytet av dragkedjan, dvs. 210 kr skulle jag betala!! Men dragkedjan hade ju gått sönder på alla såna jackor så jag fattar inte varför JAG skulle betala när det var dålig kvalité. Ja så då sa jag att jag skulle fundera o ringde mamma och hon tyckte det var dåligt o precis när jag pratade med henne så kom dom igen o sa att jag inte behövde betala eftersom jag betalat fullt pris och hade kvittot kvar. Men jag tycker ändå det var konstigt, även om jag köpt den på rea borde jag ju inte behövt betala!

2007-01-27 @ 14:52:42
Postat av: jennie

kolla min blogg för bild på håret!

2007-01-27 @ 18:12:00
Postat av: jennie

jo det tyckte daniel också så jag ska nog låta det vara såhär ett tag.

2007-01-28 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback