Fullt upp!

Vi har så fullt upp hela dagarna, så jag hinner inte med att berätta om allt här. Men jag ska försöka mig på en liten uppdatering nu, även om de flesta av er redan vet om det mesta.

Det har ju varit midsommar, och Axel åkte båt tillsammans med kusin Stella. Hon tyckte att det var mysigt, medan Axel var lite mer skeptisk. Första resan skrek han hela tiden, men på resan tillbaka från Rödön gick det bättre. Och flytvästen var det inga problem med trots att den var alldeles för stor!

image64


Pappa har köpte en moppe också. Så att Axel och jag ska kunna ha bil på dagarna och kunna hitta på saker. Och det tackar vi för. Vi hoppas att det samtidigt ska gå att spara in lite på bensinpengar till bilen. Iallafall så använde vi bilen flera dagar förra veckan. Vi var på stan tillsammans med Ida, Robban, Ludvig och Jennie en dag, och på sommarlunch med jobbet en dag.

Och i torsdagskväll träffade vi mammas och Axel kompisar på ett "mamas-party", med en massa fina barnsaker. Vi handlade inget då, men ska nog beställa i efterhand. Axel blev så trött, så vi åkte hem innan jag kunde bestämma mig för vad jag ville ha.

Och nu har vi äntligen en fönstermontör hemma hos oss på dagarna, så det kanske blir klart nån gång tillslut. Men det innebär att Axel och jag inte kan vara hemma för han för sånt oväsen att Axel skulle vara tvungen att ha sina nya hörselkåpor på sig hela tiden. Så förra veckan var vi hos mormor några dagar och imorgon ska vi till morfar, och så får vi se sen.

Jo, och så har han ju börjat med napp! Ganska skönt faktiskt. Han är mer nöjd, behöver inte bli buren jämt, och så går det att dra ut liiite på tiden mellan måltiderna.

image65

Kommentarer
Postat av: jennie

ja jag kanske kommer i helgen... godnattpuss till axel

2007-07-11 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback