7 månader!

I onsdags blev Axel 7 månader. Hjälp vad tiden går fort! Och om en vecka börjar jag jobba 60%, och Jens ska vara hemma med Axel tre dagar i veckan. Det blir nog en rätt stor omställning för oss all tre. Jobbigt för mig att vara borta från min lilla skrutt hela dagar! Och ovant för Jens att ha hela dagar själv med lilltrollet. Och Axel har blivit lite mammig de senaste dagarna, så det kanske inte blir helt lätt.

Igår åt Axel mat! Alltså kalops med potatis, majs o morot, och han åt upp allt! Vi får se hur det går idag. 

image107



Kommentarer
Postat av: nelly

Nu har även jag en blogg Neeely.blogg.se fast jag lär ju inte skriva så ofta, eftersom att man inte har någon dator :P

2007-09-24 @ 15:29:04
Postat av: jennie

haha jag tycker det är så himla roligt! synd om henne dock. lät verkligen jobbigt med sån mensvärk om det nu verkligen var det... hon kanske bara kom på första bästa ursäkt. jag tycker hon var cool ändå som bara satte sig upp o fortsatte snacka :)

2007-09-24 @ 19:54:42
Postat av: Nelly

huset var rätt okej,vi la ett skambud på 780 000:-
så vi får väl se :D

2007-09-25 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback