Bara minuter kvar...

Om 10 minuter smäller det, och då menar jag inte bara raketerna som brukar skjutas på Valborgsmässoafton. Nej, jag fyller 30 också. Ingen kris i sikte. Firandet har redan börjat och väntas fortsätta under hela resten av veckan. Jag har hunnit få jättefina och mycket uppskattade presenter.

Axel fick också paket idag, Lilla Gubben och Herr Nilsson. Vi måste köpa en film där Pippis pappa är med, Axel undrar var Pippis mamma och pappa är, och har svårt att förstå att mamman bor i himlen, och att pappan är sjörövare. Det känns alldeles för tidigt att försöka sig på att förklara vad det innebär att bo i himlen, så vi ska börja med att visa vem pappan är.

Men nu ska jag sova. Nyårsafton var senast jag var uppe så här länge, och då har jag ändå varit ensam hemma, med Axel, på kvällskvisten. Kanske har jag lite födelsedagsnerver ändå...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis på födelsedagen gamling ;-). Hoppas att du får en jättefin födelsedag med mycket presenter och tårta!

Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Det är bättre med mig så det är skönt..Hoppas att ni får en skön fredag med massa sol & värme.kram kram

2009-05-01 @ 09:37:53
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback