Nyklippta

I går var det stora klippardagen i farmors salong. Först Axel, Jens och jag, sedan farbror, faster och kusin Stella.

Axel tycker att det är ganska spännande att sitta i stolen med hiss. Och vattensprayflaskan. Klippningen går också bra, men mot slutet fick han lite myror i brallan och tyckte att farmor skulle bli färdig nån gång. -Nu klar! sa han. Och farmor svarade att hon hade lite kvar. Då satt han stilla en stund till och upprepade sedan -Nu klar! Och till slut var hon färdig.

Resten av helgen har vi inte gjort så mycket, var på en shoppingtur med mormor. Vi fikade och Axel fick fina gummistövlar med stjärnor på och en t-shirt av mormor. Och nu räknar vi ner till några extra lediga dagar i påsk och hoppas på sol!

Kommentarer
Postat av: jennie

du ska få filmerna jag har nån dag. jag är hemma från jobbet idag, mår illa :(

2009-04-07 @ 07:28:13
Postat av: jennie

du ska få filmerna jag har nån dag. jag är hemma från jobbet idag, mår illa :(

2009-04-07 @ 07:29:04
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha, vad go´ han är er Axel!:.))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback