Fotobok

Jag hittade ett bra erbjudnade på en annan blogg. Erbjudandet kom från Fujidirekt. Genom att skriva ett inlägg på sin hemsida eller i sin blogg, på minst 100 ord, om deras fotoböcker får man själv en bok värd 344:- helt gratis!

Fotoboken får man själv utforma med bilder och text. Man laddar ner Fujis egna program och lägger enkelt in sina bilder, och sedan är det bara att prova sig fram tills man är nöjd med bokens utseende. Bilderna går att beskära, rotera och det finns massor av effekter och bakgrunder att använda sig av.

När boken är färdig att beställa laddar man antingen upp den direkt på hemsidan eller bränner ner filen och skickar med vanliga posten. Två veckor senare kommer boken hem och man får se det fina resultatet. En perfekt present eller en fin minnesbok från sommaren eller en särskild händelse.

Jag ska ta och gå igenom våra bilder från gotlandsresan och göra en fin fotobok till oss själva!

Klicka här för att komma direkt till erbjudandet!

Titta gärna på mina silversmycken.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

jag har också varit innne och kikat hos dem... så praktiskt!:.)) Och roligt också att ha olika böcker för olika saker... tänkte göra en med vårt bröllop, en med flickorna och deras dag osv. :.))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback