Jag älskar dig!

Axel ropade nyss:

- Mamma, ka dej!

Och jag förstog direkt vad det betyder!

 


Kommentarer
Postat av: jennie

åååh vilken sötis..

2009-02-18 @ 07:23:22
Postat av: jennie

kan han inte säga det till mig också? ;)

2009-02-18 @ 07:23:57
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vissa är lyckligt lottade;.) Tänk vad bloggen med alla inläggen om hans små roligheter kommer att betyda mycket ju äldre han blir... kanske dags att göra en bloggbok om Axels ord och påfund...?



(Det kan du göra här
www.vulkan.se)

2009-02-18 @ 11:16:49
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst är det underbart..

stod och höll i min son för inte så länge sen och försökte få på honom en byxblöja när han slår armarna om mig och ger mig en bamse kram och riktig blöt puss och säger ecka ej mamma.

han är två. ska meddela att det är enda gången jag hört det.

Även om jag försökt flörta till mig det en andra gång.

2009-02-18 @ 23:02:37
Postat av: εmma ~

Det är så underbart och gulligt när barn som är sådär små uttrycker kärleken sådär :)

2009-03-08 @ 01:54:55
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback