Kommentarer

Tack för alla gratulationer på Axels dag igår! Han hade haft en bra dag på dagis, ute och åkt pulka, inne och lekt med bilarna och "alla barna". Kalas med glass, hallon, flagga och sång. Och ett litet paket.

Hemma blev det några fler paket, en spis och en film (som jag lika gärna kunde ha köpt till mig sjäv, Astrids jul) och många grattis-samtal. Och ikväll och resten av helgen fortsätter kalasandet.

Även om det var många som gratulerade Axel på hans 2-årsdag igår, så tycker jag att det vore roligt om fler av alla som kikar in kunde kommentera lite oftare. För jag vet att det är flera som tittar in varje dag. Det är inte alltid man har tid eller lust, jag vet själv hur det är, men då och då iallafall.

Nu lunch, sedan bara några timmar kvar till helg! Jag fick just en flaska vin av en kund, perfekt till kvällens kalas tänkte jag innan jag såg att det var vitt. passar nog inte så bra till tacos...

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd! Men det var en underbar middag,med efterrätt,kaffe o allt, Behövdes ingat vin.Tack för en trevlig kväll!

2009-02-20 @ 22:11:09
Postat av: Lena

...Ka. dig Axel! mormor

2009-02-20 @ 22:26:11
Postat av: jennie

vitt vin passar till allt. rött vin passar till inget. :)

2009-02-21 @ 09:04:38
Postat av: Nelly

Tack själv :)jag hoppas det hamnar lite kort här jag kan sno sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback