Äntligen fredag

Igår kväll var jag ut och åt tillsammans med Johanna, Ida-Marie, Emma och Helena. Mycket gott och trevligt! Synd att man inte hinner med sånt lite oftare. Och så visade det sig att det sig att två av de andra är gravida igen. Kul!

iallafall så har jag därför inte träffat Axel sedan 17.30 igår, eftersom vi inte hinner träffas på morgonen heller. Och nu längtar jag verkligen efter min lilla skrutt, trots att jag vet att han inte kommer att vilja följa med mig hem från dagis.

Ikväll blir det middag hos farmor och farfar, och imorgon ska Axel och jag hälsa på en vän som fått barn och sedan ska vi äta hos mamma. Och Jens ska på revy med sina föräldrar.

Söndan är för tillfället öppen för förslag.

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja det är trist att vi inte hinner träffas oftare!

Postat av: Mamma Melissa

Åh, du får gratulera dem och hålla tummarna för dem så att det går bra hela vägen fram och en bit till!:.)

2009-01-31 @ 02:38:06
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jo jag önskar att jag hade missuppfattat det hela. Tyvärr så påminns jag om det hela tiden så jag tror att det faktiskt stämmer..... men men man är inte äldre än vad man känner sig.

2009-02-01 @ 15:07:28
URL: http://svenskfroken.blogspot.com
Postat av: Svenskfroken

Vill ha en tatuering på fotleden/smalbenet. Typ något som ringlar sig upp. ska vara något man härleda till barnens namn. Skulle kunna tänka mig att skriva LEV längstned osså en blomma som ringlar sig upp. Jag ska såklart inte göra nån bukplastik ;-).

2009-02-02 @ 10:13:36
URL: http://svenskfroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback