Äntligen måndag

Första gången jag säger så! Och så illa är det inte heller. Vi har haft väldigt mysigt också.

Jens har varit bortrest i helgen, bara det är lite jobbigt. Att vara själv i flera dagar när man inte är van det. Att vara påhittig och en bra mamma i 72 timmar. Men det är klart att det går när det är älskade Axel det handlar om!

Tyvärr blev jag sjuk i torsdags, med feber och hosta, då är man ju inte på topp direkt. Men farmor hämtade på dagis och lagade mat till oss i fredags, och Jennie kom en stund på lördag förmiddag, och sen försvann min feber. Och det var bara två dagar kvar att fylla med roliga aktiviteter.

Faktiskt så har Axel accepterat att ta det lite lugnt emellanåt. Vi har tittat på lite tv som jag också har velat se, inte bara Meckarmicke och Teletubbies. Och så har vi målat och gjort handavtryck med efterföljande bad. Och igår kväll var han jättemysig och låg och kramades i soffan. Men han längtade och frågade efter sin pappa. Och tyvärr hann de inte ses igårkväll. Men jag kan tänka mig att det blev en mysig morgonstund innan dagis imorse.

Och ikväll ska jag och Linda njuta av lite egentid tillsammans. Härligt!


Kommentarer
Postat av: nelly

Jens har saknat Axel ha med :)suttit och visat bilder mm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback