Mamma, kom! Titta tackorn!









Igår eftermiddag var vi ute i solen en stund. Axels snökoja har under den här veckan smält bort, och vi sopade grus och tittade på gräs istället. Fortfarande finns det en hel del snö kvar, och det är ju bara mitten av mars, så vi får nog räkna med några fler snöfall innan våren verkligen är här.

I kväll ska jag åka och lämna några påsar med kläder som jag hoppas blir sålda på klädbytardagar under helgen. Imorgon ska jag åka och titta om jag hittar lite nytt till Axel också, till bra priser. Det är jättebra med lite begagnade kläder att ha på dagis. Och har man tur kan man hitta riktigt fina kläder.

Axels haltande hade gått över under dagen igår, men imorse snubblade han in i ytterdörren och slog huvudet. Jag hoppas att det gick bra med nacken, och vi fick imorse återigen be personalen hålla lite extra koll på honom.

 




Kommentarer
Postat av: jennie

vilken kreativ pojke :)

2009-03-20 @ 09:11:33
Postat av: Mamma Melissa

Vilka härliga bilder! :.)



Och det där med gruset känner jag igen, mannen har krattat och sopat och haft sig... men jag tror som du att det kommer fler snöfall och det betyder att plogbilen kommer och förstör vår grusplan igen... det värsta är väl att vi dessutom betalar för det;.)

Postat av: mormor Lena

Äntligen lite bilder. Saknar gullungen! För övrigt grattis till framgången med förskolan! Kram

2009-03-20 @ 19:00:44
Postat av: morfar

Bra jobbat i dagsifrågan!!!

2009-03-21 @ 06:34:32
Postat av: Ida

Natten blev någorlunda lugn men morgonen började kl 06... Urk.



Fina bilder... tacktorer är spännande, Ludvig skrek i extas idag när det flög en polishelikopter över vårt hus...

2009-03-21 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback