Axels tur!

Så, nu är det färdigfirat, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Fullt upp men jättetrevligt. God mat, fika, blommor, jättebra presenter och perfekt väder! Axel trivs alldeles utmärkt med alla besök, att ha så många som vill leka med honom är toppen. Både stora och små fick spela fotboll, åka kana, gräva i sandlådan och busa.

Vi har hunnit lite annat också, skrapat mer på huset, promenerat, köpt cykelhjälm, grävt i trädgården och sett film.

Igår åkte vi till Birsta för att uträtta några ärenden, efter tre olika affärer sa vi till Axel att vi skulle åka hem, bara stanna på en mataffär först.


- Jag ska gå in och handla lite mat, så får du och pappa vänta i bilen.

- Axel med?

- Nej, jag går in så får du vänta här med pappa.

- Nu Axels tur.

- Är det din tur nu?

- Ja, nu Axels tur. Mamma, pappa stora bilen.

- Ska pappa och jag sitta kvar i bilen?

- Ja, nu min tur!


Sötnos!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt, nu kan Axel storhandla.. Har han VISA-kort också så blir det ju billigt för er...

2009-05-04 @ 13:35:18
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha! Lille Axel, så underbar!

Postat av: Nelly

Hehe bästa Axel :)han kan få handla åt mig iaf!

2009-05-04 @ 22:35:22
URL: http://neeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback