Kortfeber

I tisdags hämtade jag Axel som vanligt på dagis, och vi åkte hem och lagade mat ganska omgående eftersom vi skulle på barngympan. Men när vi skulle äta, favoritmaten potatisbullar och bacon, satt Axel bara och petade, och sa ganska snabbt att han ville gå och tvätta händerna. Då kände jag att han var varm, och mycket riktigt hade han lite feber. Det var inte det lättaste att förklara för honom att vi plötsligt inte skulle på nån gympa. Men sedan satt han hela resten av kvällen i soffan under filten och tittade på film. Vi stannade hemma igår, men då var han utan feber, och lika pigg som vanligt. Så idag blev det dagis igen.

Ikväll ska jag träffa några vänner och äta ute. Det ska bli roligt! Torsdagslyx den här veckan också. Jens och Axel ska äta middag hos farmor och farfar.


Kom ihåg
utlottningen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt att höra att vi gjort ett bra köp. :)

Postat av: Evelina

Den funkar bra att dra i snön också va?

2009-10-08 @ 09:06:18
URL: http://ieeh.blogg.se/
Postat av: nelly

ja det gick kanon :)jag är jätte nöjd!

2009-10-08 @ 11:07:19
URL: http://lillfiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback