Somna utan napp

Andra kvällen gick ju bra. Axel vaknade en gång på natten, och jag fick sitta hos honom i en halvtimme. Men sedan sov han vidare i sin säng.

Tredje kvällen, ca 15-20 minuter. Det här går helt klart över förväntan. Och jag instämmer med Ida, varför gjorde vi inte det här tidigare... Men å andra sidan har det inte varit något problem att han haft napp heller.

Idag har Axel varit med Jennie och Sacke i äventyrslekparken vid folkets park, och sedan badade de vid Dyket. Under tiden var Jens hemma och fixade lite, och jag åkte med Ida till en uteföreställning med Norrdans på Norra berget. Väldigt intressant och imponerade. Därefter, direkt från kulturell njutning, till Maxi i Birsta.

Imorgon blev just en lekdejt med Ebbe och Signe inplanerad. Och det ska bli roligt även för mig att få träffa Ida-Marie och Ylva!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja det blir trevligt att träffas imorgon känns som det var ett tag sedan sist. Fick smset men hann inte svara innan batteriet tog slut, du behöver inte ta med något jag fixar lite mellis & fika. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback