Blommor

I förrgår plockade de blommor på Axels dagis, och igår kläddes stången, och alla dansade och lekte, precis som man ska när det är midsommar. Jag antar att det var där nånstans Axel lärde sig vad blommorna heter. Jag visste inte det, men igår när vi var ute hemma utbrast Axel - Titta mamma, en smörblomma! Och visst var det en smörblomma. Sedan hittade han en liten lila blomma som växer lite här och där i gräsmattan. Jag vet inte vad det är, och kunde alltså inte ge något bra svar när han undrade vad den heter. - Är det en syltblomma? Och kanske, vad vet jag...

Nu kan du delta i en
utlottning av en smultronberlock med en röd eller rosa swarovskikristall! Glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: jennie

han behöver inte lära sig många blommor för att överglänsa sin moster iaf...

2010-06-24 @ 10:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback