Bra veckor

I helgen hade vi det ganska lugn och skönt, lite shopping i lördags, cykelstol, stövlar, byxor. Och i söndags var det morsdag, jag fick en tunika, blommor och chokladbollar. ♥

Den här veckan är kort, tre arbetsdagar och sedan fem lediga dagar, och det känns som det behövs nu! Jennie fyller år idag, och hon kommer hit på fredag, så vi ska fira henne, träffa kompisar, fira Lucy som fyller 3, och fixa lite hemma.

Nästa vecka är ännu kortare! 2 1/2 dag på jobbet innan vi åker till Stockholm för att gratulera Mikael som blir polis, och hälsa på Jennie och Sacke i nya lägenheten.

Efter det blir det nedräkning till ultraljudet... Det känns fortfarande som tiden går sakta, v 17 idag. Men nu kan jag känna bebisen, faktiskt så kände jag små kickar även på utsidan igår kväll. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så roligt att känna rörelser. Jag inbillar mig att jag känt små buffar. Vet ej om det är rent önsketänkande eller att jag faktiskt redan kan känna bebisen. Hoppas på det sistnämnda.



Sv: Inte roligt med sådana kommentarer. När i november ska du ha? Jag är beräknad 9:e.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback