Hemmadagar

Nu är det färdigjobbat för mig, skönt! Önskar jag kunde ta en prommis i det fina höstvädret, men det orkar jag inte alls. Axel är hemma med mig idag och imorgon eftersom dagis har planeringsdagar, så vi ska väl försöka ta oss ut en stund iallafall. Just nu har jag fixat med fastighetstaxering på nätet, Axel leker i sitt rum med dörren stäng (inte vanligt!) medan han lyssnar på Robyn, September, Erica Saade m fl...
Nere körs tomma tvätt- och diskmaskiner på rengöringsprogram, allt för att skjuta ev. ovälkomna byten på framtiden. Förra veckan fick jag stå och vrida ur ocentrifugerade lakan när maskinen vägrade tömma...
"Bebis" rum är nu så klart det ska vara innan, sängen och korgen är bäddade, vi har köpt blöjor och sånt. Gardiner uppe, ny matta (en rosa, som Axel blev lite avis på). Ska väl ta och packa den där väskan som kanske borde varit packad redan. Men eftersom jag räknar med att gå över tar jag det ganska lugnt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hon kommer nog på fredag lilla Pixie.. det tror jag...

2011-10-31 @ 22:00:37
Postat av: Johanna

Jag har också gjort fastighetstaxeringen nyss...ute i sista minuten som med vanliga deklarationen. Har Eric Saade en syrra? Hehe.

Packa väskan! Kram

2011-11-01 @ 10:46:55
Postat av: jennie

MEEEN nu vill jag att hon ska komma!

2011-11-03 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback