Trött!!

Nu är jag så otroligt trött! Jag skulle skulle nog kunna sova flera timmar varje dag utan att känna mig piggare. Har 5 st 4-dagarsveckor kvar att jobba. Nedräkning på jobbet, uppförsbacke i kroppen...

Till helgen kommer Jennie och hälsar på, vi ska fira mamma och mormor, och träffa pappa. Och så har Axel fotbollsavslutning med match mot föräldrarna. Jag får väl ta på mig mitt bälte så jag åtminstone kan titta på matchen.

Hemma pågår renovering av övervåningen, sovrummet är först ut. Och kanske, kanske har vi tapet ikväll, annars imorgon. Förhoppningsvis kan vi få in garderobsväggen under helgen. Sedan är det kontoret som ska bli barnrum, och tv-rummet som även ska rymma kontor.

När jag planerat hur vi ska göra och sett i huvudet hur det kommer bli bockar jag liksom av projektet. Det är lite frustrerande att vara så begränsad av kroppen (och knoppen...) att jag inte kan vara delaktig även i utförandet.

Att man blev luddig i huvudet under amningen kommer jag tydligt ihåg från tiden med Axel. Men att det redan nu börjar visa sig känns onödigt... Det finns ju gott om tid till det sedan liksom. Det beror väl på tröttheten kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback