Glest

Det är inte lätt att hinna få till ett inlägg här... Eller hinna skulle jag väl om jag prioriterade det mer, men den tid som Axel är på dagis och Aline sover, vilket är ca 5-6 h i veckan, lägger jag oftast på att diska, plocka undan, vika och tvätta kläder, snabbkolla lite bloggar och äta lunch. Och att ladda över bilder från kameran händer inte heller så ofta, och att blogga utan bilder är inte så kul när man inte hinner skriva speciellt mycket.

Nu har vi iallafall påsklov, Axel var "superpåskhare" idag på dagis. Så nu kom superhjältedräkten jag sydde till hans kalas till användning ändå. Och det var helt hans idé, att vara något påskigt, men samtidigt få vara superhjälte.

Aline har börjat röra sig lite på golvet, hon virder sig liksom när hon ligger på mage. Och så griper hon efter saker mer. Potatisen fortsätter vi prova lite smått, och även ersättning i flaska, tyvärr ingen större framgång där. Och så skrattar hon mer och mer. I natt sov hon förresten hela natten! Jag la henne vid 20.30, lite tidigare än vanligt, det brukar inte gå så bra, men hon somnade, och fortsatte sova, och vaknade inte för att äta förrän 6.45! Lite skillnad från natten innan när hon åt vid 23, 02, 04.30 och 07.

Imorgon kommer Jennie och kanske Sacke hit över påsken, och sedan ska vi bara åka runt och äta precis som vanligt. 

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Oj vilket lyx en hel natt!!! Hoppas det fortsätter så. Glad påsk!! Ät och njut av ledighet tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback