Rosa oktober

Oktober är här, och det är återigen dags för insamling till cancerfonden.
 

Bland er som skänker valfri summa till någon av cancerfondens insamlingar lottar jag ut ett silverhjärta, värde 350 kr. Köp Rosa bandet, sätt in pengar till Barncancerfonden, sms-a din gåva eller välj något annat sätt att stödja cancerfonden.

 

Gå därefter in på min sida på facebook, gilla sidan och skriv en kommentar till tävlingsinlägget att du skänkt pengar och vill delta i utlottningen. 31 oktober drar jag en vinnare!

 

 
 
Hjärtat är ca 2x2 cm stort och 1 mm tjockt. Det går bra att stansa in namn eller ord, och naturligtvis köpa till kristaller eller kedja. Se fler bilder på mina smycken här.
 
Har du inte facebook, men ändå vill ha chans att få hjärtat, går det bra att skriva en kommentar här i inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback